Základem je výše uvedený vůz, který po zásahu předchozích majitelů budil rozruch hudebním výkonem a to spíš více jeho provedením, než samotnými mohutnými decibely...
Na tomto voze proběhla změna barvy, bylo vyměněno mnoho těsnění a lišt. Byl dodán M-paket a pár dílů z M5. Byl také předělán kufr podle vzoru M5, respektive jeho podlaha a origo boxu na 110ah baterii.
Pohonná jednotka neprošla žádnými změnami, jedná se totiž o velmi zachovalý motor, který pocházel z netrápeného auta. Jeho komprese a stav hovořil jasně, vyměnili jsme pouze zastaralé vstřikovače za novější typ a dovolili mu trochu dýchat.
U takto výkonného motoru působí tyto změny dost zásadně, byť je sériový výkon udáván 286hp, jak již někteří vědí, BMW záměrně papírově podhodnocovalo výkon u některých svých vozů, aby se vešli do kategorií pro pojištění. 286hp najdeme totiž u více vozů, dokonce u motoru 4,0 V8, který je konstrukčně takřka totožný. Běžně se u těchto motorů s průchozím výfukem měřil výkon okolo 330hp, jenž byl doprovázen také slušným krouťákem okolo 440nm.
U druhého videa je patrné, jak vůz snídá pneumatiky Pirelli P ZERO šíře 265mm na druhý rychlostní stupeň, jenž oplývají velmi šlušnou trakcí a bývají velmi častým obutím drahých sporťáků.